gym

Hej igen. En ny dag i livet..Det är mulet igen här i UK..Åskvarning..fast jag vet inte om det speciellt här där jag bor..Idag är jag lite trött..Har sovit lite dåligt igen..men jag var uppe vid åtta..Hade bestämt att jag skulle ta mig ner till gymmet..Måste ju testa och se vad jag klarar och inte..Så jag trampade iväg..Så det var bra uppvärmning..När jag väl kom dit körde jag 10 mionuter på crosstrainern..Ser ut som om man åker skidor..Sen var det benövning..och sen resten av kroppen..Men jag får se i morgon hur det är..Det är ju då eventuell träningsvärk kommer..Jag fick faktiskt lite ont i magen..Så jag slutade efter cirka 45 minuter..Hoppas att det går bra..Musklerna är ju lite ömma också efter behandlingen..Det blir dom..Så jag får ta det väldigt lugnt..Sen fick jag ju cykla hem också..så jag har säkert cyklat närmare en mil..Det guppade lite i magen..fniss..när jag kom hem så var det dusch förstås..Och sen har jag städat och dammat lite på nedervåningen....Och nu sitter jag här och lyssnar på Lasse Stefanz och skriver..Blir lite nostalgisk när jag hör dom...Det är så sällan jag spelar musik över huvudtaget nu för tiden..Tycker om tystnaden...Ja tyst är det då inte idag..för jag har musiken och tvättmaskinen igång..haha..Nästa projekt är att ta mig ut på cykeln igen..behöver handla lite..Så det ska jag göra när jag skrivit klart..Annars har jag inget planerat för dagen..och llika bra är det..då kan jag göra vad jag vill ifall jag vill göra något..Jag längtar hem gruvligt mycket..Dagarna går och nu är det...27 dagar kvar..sen åker jag till Sverige..ska bli härligt..Hoppas att Foss och katten kan komma hem innan dess..Tror och hoppas han kan lösa det idag i Las Palmas..Det kostar 7000 bara för katten..jag undrar ju varför det kostar så mycket..Det kan vi få två biljetter för..hahaha..men huvudsaken är att dom båda kommer hem...Nu slutar jag för idag..Lev väl och njut av livet..ta vara på varandra....Stora förhoppningar skapar stora människor...Kramar från Lena

Kommentarer
Postat av: Piba

Vi får väl hoppas du slipper åska...då får du gömma dig i badkaret hehehe

2007-06-20 @ 10:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0