sol sol

hej igen..ännu en bild från Mogan..Hoppas att ni har det bra..Just idag tycker jag det härligt..VI hade sol igår..och idag..så jag har suttit ute i solen i två dagar..Skönt..Har tvättat idag..och hängt ut på tork..och städat toan..och rensat mellan plattorna på gården och sopat så det är fint därute också..Just nu lagar Foss middag..härligt..Slipper laga mat idag..har jag inte gjort på tre dagar förresten så det så..Ska ta en promenad efter maten..för jag har varit så himla lat..Inte gick jag på hela förra veckan så jag behöver allt röra lite på mig..Kanske ska jag ta en sväng till trädgårdsmästaren..Min begonior inne har dött..Jag behöver två nya växter..Och det är himla fint därnere hos trädgårdsmästarns...Kanske tar jag cykeln..får se hur det blir..Huvdusaken är att jag rör mig..Foss har varit på kontroll idag..och har fått tid till scan nästa tisdag..hoppas ju att allt är bra förstås..Kan bara hålla tummarna..Idag är det en vecka kvar tills jag är i Sverige igen..Det ser jag fram mot så himla mycket..Att träffa mina pojkar och mina systrar och deras familjer..och alla jag känner..Det ska bli SÅ roligt..Får vi nyckeln också till huset med en gång så kan vi flytta snabbt..det är också något jag ser fram mot..Jag är så van vid att det är tyst nu..och jag bor ju mitt i centrum i Grästorp..så det blir inte lätt att sova om jag måste sova där för länge..fniss..men det får bli som det blir..Huvudsaken är att jag kommer hem först..Sen får vi ta en dag i sänder..Nu lämnar jag er för idag..Ha det bra och njut av livet..Ta vara på livet..
Kramar från Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0