äntligen sverige

Hej igen alla semesterfirande och andra.Nu är jag här igen..ja jag vet..jag är lat..Jag har all tid i världen att sitta här och skriva men jag har inte haft lust..Jag har varit så himla lat i två veckor tror jag..Men nu är jag på topp..Åker hem till Sverige i morgon ...yes..Piba och Johnnie kommer och möter mig ¨på Landvetter..Sen blir det väl att sätta igång med flytt med en gång..Idag är det jobbigt här..jag går omkring som en osalig ande och bara väntar på morgondagen..Fast det är faktistk..tro mig eller ej..bättre väder här nu än därhemma...Så jag satt ute någon timme idag..Solen sken igår men det blåste som tusan så det var inget sitta ute väder precis..Men jag hoppas jag får med mig solen hem..haha..Annars har helgen varit lugn..som vanligt..Min bag har stått framme i flera dagar..Men jag kommer inte att ha så mycket kläder med mig hem..Jag har ju massor med kläder så det behövs inte..Men lite smått och gott blir det som kommer med hem.:Alla böcker jag har lånat av min syster..och mitt smink..haha..Min peruk..och alla mina mediciner..Dom kan jag inte vara utan för tusan...Det kan vara dumt att chansa...Ringde min pappa idag och talade om att jag kommer hem också..Och han kom ihåg att jag är i England och inte i Gran canaria...Och han frågade om jag mådde bra..Så det verkar som om han kom ihåg att jag har behandlats för min cancer också..Han har ju tyvärr Alzheimers..men är förhållandevis pigg för sina snart 81 år..han blir det den 2 augusti..Jag har lovat att ta mig dit och hälsa på..Men jag vet inte riktigt när..Det får bli när allt klingat av efter min hemkomst..Det blir väl lite hektiskt nu ett tag kan tänka..Nu slutar jag för idag...Foss ska gå och köpa lite vin..och jag ska steka kotletter och fixa till en "bjarnesås" som Piba och Johnnie säger..jag skriver när jag är hemma igen..Kan kanske ta ett tag..men det får bli när det blir..ha det gott och njut av livet..Kramar från Lena

Kommentarer
Postat av: pyret

Nej men Lena! Nu får du allt ta och uppdatera lite.. jag vill ju veta vad som hände i Sverige, hur du hade det och så :) Kom igen nu! Kram

2007-09-27 @ 19:41:17
URL: http://pyretma.blogg.se
Postat av: extradotter

Hur är det med allt? Vill ju veta hur du har det? Har du slutat bloggat helt? Du får maila mig eller något! Hoppas allt är bra! Hälsa Foss :) Kramar Pyret

2008-02-03 @ 00:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0