äntligen här igen

Hej alla vänner ..Äntligen har jag fått tummer ur..och skriver lite..Hela veckan har varit lite upp och ner..Foss och Moggie kom ju hem i måndags och allt har ju kretsat kring denna katt...Han är ju som en baby..skam till sägandes..Resan gick bra för dom..men Foss var jätte trött för det var en lång dag..Först till flygplatsen vid nio på morgonen för att checka in Moggie senast kvart över tio...Sen checka in sig själv och flyget gick tio över ett..Sen var han i Manchester halv sex..och fick åka taxi till en byggnad på flygplatsen..för att hämta ut Moggie..Sen taxi tillbaka till terminalen och vidare till tågstationen där..Tåget gick därifrån kvart över sju..Och halv elva var han i Newcastle där Ian hämtade upp honom..Så han var här hemma runt elva..Han var slut..och Moggie var inte Moggie på ett tag..Hela veckan har han dessutom varit vaken på natten..Det brukar han inte vara..Men det är ju mycket att upptäcka här i huset..SÅ han  har hoppat upp  på garderoberna i mitt rum..och runt i fönstren och jamat för att han vill in i varje vrå och skrymsle..ja..det får väl ju gå.Han är ju äntligen här efter all väntan så jag ska inte klaga...Idag är det bara åtta dagar kvar och sen är jag hemma i Sverige..Det ska bli härligt..Jag längtar så mycket och räknar ner för varje dag..Blir ju hemma ialla fall augusti ut..sen får vi se..Ja vi får se hur det går med Foss också förstås..Tyvärr mår han inte helt bra..Men han ska på kontroll i morgon och får tala om hur det är..Sen kan vi bara hoppas att det inte är något fel..Själv tycker jag att jag mår bra...Som tur är..Och jag hoppas ju att det ska få vara så ..Men jag tar en dag i taget och försöker vara positiv..Håret har växit ut en bit..haha..Det är alldeles vitt..ser ut som luddet på en tennisboll.hahaha..Ja det är säkert..Jag ska inte färga det eller bleka det..nu ska det få vara som det är..Det är bäst tycker jag..Vi får se hur det ser ut när det har blivit längre..Men min tanke är att det ska få vara som det är..Jag har varit lat hela veckan..har inte varit till gymmet..och jag har knappt varit ute och gått en enda gång..Men jag får försöka ändra på det i morgon och ta mig ut..Det gör mig gott..Nu ska jag kolla på hem till gården..ja jag kollar det ännu..fniss..Himla bra..vi hörs igen..Njut av livet och ta vara på varandra..Kramar från lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0